A long time ago..pixels existed.

Det var ett tag sen jag gjorde ett spel, eller "pixlade" över huvud taget. Lite tråkigt, jag kände att jag var hyfsad på det iaf, men det rann ut i sanden (som alla andra grejer:S)...När man såg hur sjukt bra vissa andra var så kändes det lite omotiverat att fortsätta. Iaf så kändes det då. Nu så tänker jag mer att man kör sitt eget race och ser hur det går. Fuck the rest.
Skittråkigt att min externa hårddisk pajade också, det var där jag hade allt gammalt arbete, all grafik osv osv...förhoppningsvis så får jag tillbaka den snart utan att den blivit wipad.
Kan dock slänga upp lite av det jag hade sparat på photobucket, men det är inte i närheten av mina bästa verk:P

mockup på ett spel jag funtade på att göra:
image1
Man spelade som en tjej som har ihjäl överväxta insekter...typ.
När man attackerar:
image2

och fiender:
image3image4

det här spelet kommer nog aldrig göras, men men, kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0