Nystart, på flera sätt!

Jag märkte att jag inte orkade uppdatera den andra bloggen, antingen hade jag inget jag ville dela med mig eller så kunde jag inte komma på något roligt att skriva.
Denna blogg, trots samma namn som den tidigare, är annorlunda. Poängen med denna blogg är att motivera mig själv att vara lite mer kreativ och ge mig själv en push att påbörja de designprojekt jag inte kommit längre än idéstadiet med. I och med detta så kommer det inte handla om mitt dagliga liv direkt, utan mer om hur de olika projekt jag har tar form. Olika designprojekt som är igång är pixelgrafik till datorspel, målningar, skisser och teckningar, digital teckning/målning osv.

Första projektet blir väl att få den här bloggen att se lite bättre ut:P Oturligt nog är jag ganska (läs väldigt) kass på htmlkodning osv...men men, man får väl lära sig!
Har fixat lite iaf, men den ser inte riktigt 100% ut än:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0