Game ideas

Har lite svårt att komma på några roliga spelidéer...dom ska ju inte vara för breda eller för stora, för då tappar iaf jag ganska lätt fokus och engagemang på projektet. För små och dom blir bara löjliga...

Någon som har några idéer?:P Alltid kul med feedback, så om nån har nån idé så säg gärna till så kanske jag kan whippa ihop nått! Detta är mest för min skull, för att få motivation och "drive" att göra färdigt ett projekt. Behöver inte vara stort eller så, men något skulle vara kul att ha färdigt.

Har ganska låg motivation överhuvudtaget för det kreativa just nu, men det beror nog mest på att jag bara sitter inne i degar för tillfället, önskar att kursen kunde börja ordentligt snart..Blir inte inspirerad av att sitta vid datan i köket liksom:P
Men lite inspiration får jag, har kollat mycket på deviantart och hittat en massa sköna bilder. Vet inte om man får publisera dom här, men nu gör jag det...så jag har inte gjort dessa bilder, all cred går till respektive skapare. Så:



Riktigt snygga grejer tycker jag...gör en sugen på att skaffa en tablet (muspenna+tryckkänsligmusmatta typ) och ge sig in i digitalteckning/målning istället..men men, man kan ju inte göra allt, kanske ska bli bra på en sak först:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0