Många bollar i luften

Insåg nu att man börjar få en del projekt igång, fast nu blev problemet hur man ska prioritera mellan dessa också.

Boost:
Spel
, kommer ta ganska lång tid att få klart, animera o programmera allt tar ett bra tag...planer för närmsta framtiden är att ladda ner andra, liknande spel för att få inspiration och lite mer kött på benen när det gäller programmeringen.

Unbroken Bond: *klar*
Tavelserie
på tre tavlor till farsan. Tänkte börja på dem idag. Ska bli spännande att se hur akrylfärger fungerar gentemot oljefärger, som var lite av en bitch att arbeta med. Har ingen skiss eller så att lägga upp, då dessa tavlor blir mer spontana och abstrakta den jag gjorde förrut.

Mörksol:
Illustrationer
till en kompis bok, high fantasy blandat med sci-fi. Vilket medium jag nu känner för att använda. Skulle vara kul att bli bättre på digitalt tecknande/målande, men utan tablet så blir det ganska svårt. Har iaf börjat skissa på en stad som har en väldigt liten roll i boken, men är intressant för mig personligen. Vet inte hur mycket jag tänkt att visa av grejerna jag gör till detta projekt då det förhoppningsvis leder till något stort (läs pengar:P).

Jaja, lite har man o sysselsätta sig med...tråkigt nog behöver jag plugga också, så det lär ju skära ner på tiden för fritidsintressen:S


ajuste nån med blogg/html-erfarenhet; skulle uppskatta om nån kunde hjälpa med att ändra texten på kommentarerna till röd istället för svart, så man ser dom:P

Kommentarer
Postat av: Johan

Många bollar i luften, många järn i elden, varför finns det två talesätt som betyder samma sak?

2008-01-03 @ 15:55:33
Postat av: tobbski

jaadu Johan, det är en bra fråga:P du borde skriva en bok om saken!

2008-01-03 @ 19:59:10
Postat av: Johanna

Om du går in för att ändra din stilmall
sedan letar du upp ".commenttext" vilket är kommentartexten.. Där bör du hitta färgen och ändra från #000000 till #F00 .. And there you hopefully have it :)

2008-01-09 @ 11:51:20
Postat av: tobbski

hmmm...det verkar inte hända nått:S? mysko

2008-01-09 @ 19:45:06
Postat av: tobbski

jopp nu funkar det jue:D awesome, tackar så mycket!

2008-01-09 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0