Unbroken Bonds

En tavelserie till pappa, Unbroken bonds.
image20

större bilder på vardera tavla (klicka för större)



Använde akrylfärger till dessa tavlor, hur skönt som helst jämfört med oljefärger, eftersom akryl torkar på ungefär 10min, jämfört med 5-6 dagar för oljefärger.
Tog ca 1,5-2h att måla inklusive pauser för torkning osv
Motivet kanske är lite svårtolkat om man inte vet vad som hänt nyligen i mitt privatliv, men det är fritt att tolka hur man vill:)

Disclaimer: Bilderna får tavlorna att se lite platta ut, men i verkligheten så har dom lite mer lyster/färgskiftningar:P En alltid användbar ursäkt det där med att skylla på kameran, fast helt ärligt så är det så med de flesta bilder..inget är lika bra på bild som i verkligheten! Jag får antingen köpa en bättre kamera, lära mig ljussättning eller pimpa bilderna i photoshop...eller alla tre:D

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej, jag håller med!
Saker (läs jag :P) blir aldrig lika bra på bild!
Puss baby ;)

2008-01-04 @ 20:01:31
URL: http://blondinnerstinne.blogg.se
Postat av: Josefine

Läckert!

2008-01-08 @ 11:21:34
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0