unseen emotion

Har börjat på tavlan som jag visade för ett tag sen. Gjorde inte klart den eftersom min arbetsplats inte var optimal direkt, att luta sig över köksbordet är killer för ryggen:S
Men men som sagt, Work in Progress:
image25


Tanken är väl att om man visar ett likgiltligt yttre så kan en hel del känslor och tankar snurra runt där inne som inte syns på utsidan.
Punkter att fixa:
Göra håret mer "levande"...alltså göra så det ser mer ut som hår
Fixa mer färgskiftningar osv
"blenda" mer


Kommentarer
Postat av: Johan

Riktigt snygg, tycker om att du har en tanke med alla detaljer, det tyder på mer än bara en förmåga att måla vackert...

Jo jag tycker att du har en poäng med din kommentar på min tråd. Men man blir så förbannad ibland..

2008-01-10 @ 15:27:22
URL: http://jaynius.blogg.se
Postat av: Jonna

Den blev jättebra =) Mycket bättre än jag trodde när jag såg skissen ;P
Puss älskling

2008-01-14 @ 08:21:29
URL: http://blondinnerstinne.blogg.se
Postat av: Mamma

Jättesnygg hjärtat..nu väntar jag bara på min// Kram Mamma

2008-01-23 @ 09:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0